keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Kaikkee sitä on elämässä kokeiltava....

Oon usein vieraillut lukemassa erilaisia blogeja ja tullut ajatus siitä, että itsekin kirjoittaisin. Olen ollut joskus kova tyttö kirjoittelemaan päiväkirjaa, mutta se on nyt jäänyt. Ajatukseni ja höpinäni haluaisin kuitenkin johonkin kirjoittaa ylös, niin ajattelin testata tätä paikkaa. :)


Olen "ahkera" opiskelija, opiskelen lähihoitajaksi. Lähihoitaja minusta pitäisi tulla vuonna 2013 keväällä. Se on ollut minun haaveni/unelmani koko pienen elämäni. Haluan tehdä ihmisten lähellä töitä ja auttaa heitä. Olen luonteeltani avulias ja kuuntelen mielellään asioita, kuin asioita. Helppoa tuo koulunkäynti ei ole, mutta kyllä se (toivottavasti) joskus palkitsee! :)


Odotan innolla jo joulua. Tykkään joulusta, koska silloin tunnen rauhoittuvani. On kaunista ja rauhaisaa. Olen tänän vuonna ajoissa liikkellä, eli joulukortit on jo kirjotettu ja muutama lahja ostettu. Olen aina vihannut sitä kiirettä ja hösellystä just ennen joulua, joten ajattelin viisastua ja aloittaa valmistelut hyvissä ajoin.


Olen alottanut myös n. puolisen vuotta sitten karppauksen. En kyllä tosiaan ole mikään hullu karppaaja, vaan ihan asiallisesti sitä toteutan. Syön niin, että on koko aika hyvä olo itsensä kanssa. Viikonloppuisin sitten olen ns. antanut luvan itselleni syödä vähän miten sattu ja sitä mikä tuntuu maistuvan. Tietysti välillä viikonloppuisin tulee syötyä samallalailla, kuin viikollakin. On tässä vielä toinenkin hyvä juttu, tulee tehtyä paljon enemmän hyviä ruokia ja sovellettua kaikenlaista. Ihan uudenlaisia makuelämyksiä :) Tänään valmistin sellaista jauheliha-kukkakaalimuhennos laatikkoa, ol hyvää! Ai niin, olen kokenut aikamoisen järkytyksen tänään. Syötyäni jo yhden mandariinin ja aloittaakseni toisen syömistä, huomasin siellä olevan aika helvetisti matoja! Siinä samassa lähti loputkin siinä satsissa olevat roskiin, ja lentämällä lähtikin! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti